logo a vizuálna identita • slogan • kampaň
Klient
Hossa family, s. r. o.

Zameranie
Potravinárstvo, logistika

Služby
Logo a vizuálna identita, slogan, dizajn manuál, fotografické práce, launch kampaň, PR kampaň
Firma Mariána Hossu je známa najmä vďaka jej značke múčnych polotovarov Stará mama. Väčšiu časť biznisu však tvoria logistické služby – Hossa family zásobuje prevádzky horeca segmentu.

Po definitívnom uplynutí kontraktu s Chicago Blackhawks sa Marián rozhodol naplno venovať rodinnej firme. Táto veľká zmena sa premietla aj do rebrandingu firmy z HO&PE family na Hossa family.

Stáli sme pri celom procese. Od konzultácii zmeny názvu, cez návrh loga a vizuálnej identity až po launch kampaň, ktorá zmenu komunikovala zamestnancom, zákazníkom a širokej verejnosti.

Dobrým jedlom vyčarovať úsmev na tvári – toto je cieľ, ktorý každý deň nové logo s úsmevami pripomína zamestnancom a zákazníkom Hossa family.
logo a vizuálna identita • web