Zvýšiť predaj, uviesť na trh nový produkt, či značku, nájsť nových zákazníkov pre váš eshop, alebo pokojne aj: „chcieť vyzerať lepšie na sociálnych sieťach“.
To všetko sú príklady problémov, ktoré rieši kampaň. Kampaň je kráľovská disciplína, ktorá v sebe prepája všetky zložky reklamnej práce.
Musí mať stratégiu, rozpočet, časový harmonogram, jasné ciele a ešte jasnejšie vyhodnotenie.
No a samozrejme skvelú kreativitu, ktorá pomôže odomknúť unavené oči a uši cieľovej skupiny, ktorej chceme odovzdať posolstvo.
Odhalíme problém alebo identifikujeme jeho podstatu.
Niekedy nemusí byť riešením reklama, ale možno nový produkt, proces alebo len obyčajné odhalenie chyby. V takom prípade vás nasmerujeme tam, kde vám pomôže niekto iný. Naša práca môže fungovať len vtedy, keď dáva zmysel všetkým zúčastneným. Netúžime robiť veci len preto, aby boli spravené a vy za ne určite nechcete platiť. A tak je to úplne v poriadku.
Pokiaľ je reklama riešením vášho problému, pustíme sa do práce.
Robíme full service - digitál, billboard, video, social a nezlakneme sa ani telky.
Pripravíme návrh komunikačných kanálov a kampaňovej stratégie, pripravíme cenovú ponuku a následne prehľadnú prezentáciu a timeplan, ktoré nám určia všetky nasledujúce kroky v rámci produkcie kampane jej nasadenia a následného vyhodnotenia.
A keď ste spokojní s výsledkom kampane, radi sa spýtame, kam ďalej? Kam pane?